Subject: olemasoleva maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Pärnumaal Tori vallas Tohera külas Pöörde (katastritunnus 80802:001:0287)
From: "Marge Siimer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 11:35:27 +0300

Meie: 6.1-5/1323-14

Teavitus ülevaatuse toimumisest. Pöörde 80802:001:0287 ja Pöördeveski

Lugupeetud maaomanik

INGKA INVESTMENTS ESTONIA OÜ (registrikood 10816234) esitas taotluse
olemasoleva maaparandussüsteemi arvele võtmiseks Pärnumaal Tori vallas
Tohera külas Pöörde (katastritunnus 80802:001:0287) maaüksusel.

Oleme tutvunud kaardimaterjaliga ETAK-s ja oleme tuvastanud
maaparandussüsteemi rajatised Teie kinnistul. Anname teada, et
Põllumajandus- ja Toiduameti (PTA) ametnik teostab kuupäevadel vahemikul
08-09.07.2024 maaparandusseaduse (MaaParS) §99 lõike 10 alusel kinnistutel
ülevaatuse MaaParS §99 lõike 2 ja 5 nimetatud hinnangu andmiseks
maaparandussüsteemi (MPS) seisukorrale. Juhul kui tuvastatud MPS vastab
MaaParS §99  lõikes 2 nimetatud seisukorrale, kantakse MPS
maaparandussüsteemide registrisse ja loetakse kasutusluba antuks.

MPS hinnangu andmise toimingute juures on Teil võimalik viibida. Juhul kui
te ei ole 5 päeva jooksul teavitanud soovist viibida juures, loeme
toimingute tegemise Teie kinnisasjal Teie juuresolekuta kokkulepituks.

Saadan selgitava joonise. Täiendavata küsimuste korral palume pöörduda
allpool toodud kontaktil.

Soetud kinnistud:

Pöörde 80802:001:0287

Pöördeveski 80802:001:0528

Pöördeveski 80802:001:0527

19252 Kaansoo-Tori tee 80802:001:0095

Lugupidamisega

Marge Siimer

peaspetsialist

PTA Lääne regioon

Pärnu esindus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.